آموزش درآمد اینستاگرام 2023-11-09

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام ترفندها و روش‌های پولساز 1403

اما به هرحال شما میتوانید این روش را نیز در دستور کار خود قرار دهید. همچنین میتوانید برای کسب درآمد از اینستاگرام به شکلی منطقی‌تر فروش کالا یا خدمات را نیز انجام دهید. برای اینکه بتوانید با کمک این شبکه اجتماعی فوق‌العاده به درآمد برسید، قبل از هر چیزی باید با بهترین ایده کسب درآمد از اینستاگرام آشنا شوید و راه‌های رسیدن به درآمد از این ایده‌ها را آموزش ببینید. برای نظم دهی لباس‌ها به قفسه بندی و رگال‌های زیادی احتیاج خواهید داشت که همگی هزینه بردار است. پس فروش آنلاین قبل از هر چیزی در کاهش هزینه‌ها به شما کمک می‌کند؛ بنابراین راه اندازی آنلاین شاپ در اینستاگرام، یکی از روش‌های خوب کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه است.

یکی دیگر از راه‌هایی که میتوانید کسب درآمد از اینستاگرام برای فالوور را تجربه و لمس کنید، همکاری در فروش است. همکاری در فروش یعنی شما محصولات یک فروشگاه را به فروش برسانید و آن شخص نیز بابت هر فروش به شما مبلغی را تحت عنوان پورسانت پرداخت کند. در ایران تعدادی سایت مثال میهن استور و دایان در این زمینه فعالیت می‌کنند.

میکرو اینفلوئنسرها به معنای اکانت‌هایی با هزار تا ده هزار فالوور، به طور متوسط ​​1420 دلار در ماه درآمد دارند و مگا اینفلوئنسرها یعنی اکانت‌هایی با بیش از یک میلیون فالوور، حدود دلار در ماه درآمد دارند. به‌عنوان مثال، یک رییل به راحتی می‌تواند به یک ویدیو در یوتیوب شورت یا تیک‌تاک تبدیل شود. و با برنامه‌ریزی خودکار، حتی لازم نیست که انگشت خود را تکان دهید.

اما تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر در اینستاگرام انرژی و تایم زیادی می‌طلبد. شما میتوانید محصولات، تخفیف‌ها، کالکشن‌ها، پیش فروش‌ها و … سایت خود را در این بخش تبلیغ کنید. همانطور که همه میدانیم استوری اینستاگرام فرصتی بسیار خوب برای فروش و آگاهی مخاطبان از محصولات شما است.

بعضی از پیج‌های بزرگ طرحی را ارائه می‌کنند و در آن از فالوورهای خود میخواهند که آنها فالویینگ‌های آن پیج بزرگ را فالو کنند. سپس از در ازای این فالو کردن جایزه یا پاداشی را به فالوورهای خود هدیه می‌دهند. این روش نیز میتواند به عنوان یک روش درآمدزایی مناسب در نظر گرفته شود. کسب درآمد مطلوب از اینستاگرام،قبل از کنار گذاشتن کارتمام وقتتان، چند ماه طول میکشد. با توجه به اینکه خرده فروشان اینستاگرامی سالیانه درآمد ۱۰-۲۰ میلیونی دارند پس فروش محصولات دراپ شیپی در اینستاگرام مناسب است. ممکن است برایتان سؤال پیش بیاید که چگونه برندی برای تبلیغات پیدا کنم؟ در صورتی که به طور قابل توجه ای در اینستاگرام فعال باشید، برندها شما را پیدا می‌کنند.

اگر در یک بخش خاص مشغول کار هستید کلمه کلیدی  آن را در اسم خود اضافه کنید به عنوان مثال گالری های آنلاین طلا معمولا در اسم خود کلمه gold  را به کار می برند. بیوتی بلاگر ها با معروفیت در این حوزه می توانند سفیر برند های مختلف جهت تبلیغات شوند. شاید در ظاهر کمی ساده به نظر برسد اما به خاطر داشته باشید که برای رسیدن به این نقطه زمان و تلاش زیادی لازم است. امروزه مشهورترین فروشگاه های اینترنتی شامل آرایش، ویترین، لباس، زیبایی و … می باشند. مشخص است که هر یک از این افراد قیمت‌های خاص خود را دارند و همچنین هر مدل محتوایی قیمت خاص خود را دارد.

اما با ورود الگوریتم جدید اینستاگرام این شیوه درآمد زایی از بین رفت. زیرا الگوریتم جدید می‌تواند لایک، کامنت و فالوور فیک را شناسایی کرده و پیج شما را جریمه کند. به همین منظور افراد دیگر به سراغ این شیوه‌های افزایش آمار پیج نمی‌روند.

با توجه به توضیحاتی که در این مورد در قسمت های ابتدایی آموزش برای مخاطبین ارائه گردید مهمترین رویدادی که در آپدیت جدید ارائه شده قابلیت‌های مخصوصی است که روی بعضی از پیج ها قابل اجراست. بعضی از کاربران که تازه میخواهند کار خود را شروع کنند شاید هنوز به این قابلیت‌ها دسترسی ندارند و ما با توجه به نحوه استفاده صحیح از آن توضیحات را برای دانشجویان خواهیم داد. در اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی اینستاگرام قسمت‌های حرفه‌ای را به اپلیکیشن خود اضافه کرد که توانست انقلاب بزرگی در آن ایجاد کند. قابلیت‌هایی همچون سئو سازی تصاویر، بخش ریلز، لایوهای چند نفره و … اشاره داشت که هر کدام بنا به نیاز کاربران ارائه گردیده است. برای اطلاع از آپدیت جدید آموزش کسب درآمد از اینستاگرام در سال ۲۰۲۱ به بخش پایین همین مقاله مراجعه کنید، جزئیات کامل به طور شفاف که شاهد آن در آموزشهای این دوره هستید را مطالعه بفرمایید. قطعاٌ بعد از انتشار هر پست یا استوری، شاهد نظرات مختلفی خواهید بود.

اگر یک کسب و کار فیزیکی دارید، فروش مستقیم کالاها و خدماتتان در بستر اینستاگرام می‌تواند برای شما درآمدزایی به همراه داشته باشد. اما باید بدانید این کار خیلی هم راحت نیست و نیاز به آموزش کسب درآمد از اینستاگرام دارد. شما باید بدانید چه محتوایی در نظر مخاطب بهتر دیده می‌شود یا چطور باید محصولاتتان را پرزنت کنید.

بعلاوه شما می توانید برای برندهای مختلفی که می خواهید با آن ها کار کنید ایمیل بنویسید. اگر آن ها شما را به اندازه کافی مرتبط با کارشان بدانند، پاسختان را خواهند داد. در این صورت می توانید متناسب با پست حمایت شده خود هزینه دریافت کنید. بعضی اوقات برندها به جای این که پول بدهند، محصولاتشان را برای شما ارسال می کنند.

اگر خدماتی را ارائه می‌دهید که می‌توان آن را به صورت آنلاین ارائه کرد، می‌توانید آن را از طریق اینستاگرام بفروشید. همچنین شما میتوانید از خدمات خرید بازدید لایو اینستاگرام نیز استفاده کنید. ما در تیم آوپنل aopanel این خدمات را با ارزان ترین قیمت و بالا ترین کیفیت به شما کاربران عزیز ارائه میدهیم. راه‌های زیادی برای درآمدزایی از اینستاگرام وجود دارد؛ در ادامه مواردی که باید بدانید آورده شده است. قطعا نمیشود یک نسخه برای همه پیچید و هرکسی بسته به شرایط و امکانات و ابزارهایی که در اختیار دارد میتواند کسب و کار خود را در اینستاگرام آغاز کند.

اینستاگرام این امکان را فراهم می کند تا بدون محدودیت مکانی محصولات تان را به مخاطبان بسیار زیادی نشان دهید. اما چطور این کار امکان پذیر است؟ چطور می توان با اقداماتی از این پلتفرم محبوب، درآمدزایی کرد؟ تا انتهای مقاله همراه ما باشید، تا درباره این پلتفرم و راه های کسب درآمد از آن با شما صحبت کنیم. دراپ شیپ یک الگوی تجاری است که بدون استفاده از فهرست اموال می‌توانید فروشگاه خود را اداره کنید.

من می دانم که این اولین گزینه مد نظر شما نیست، اما می توانید حساب اینستاگرام خود را بفروشید و درآمد کسب کنید. در بازاریابی شرکت های وابسته، از یک برند برای یک محصول لینک منحصر به فردی دریافت می کنید. وقتی محصولی را در حساب خود تبلیغ می کنید و کاربران از آن خرید می کنند، کارمزد دریافت می کنید.

اینطوری هزینه‌های شما نیز بسیار پایین می‌آید و اگر با برندهایی کار کنید که به اصطلاح به “نیچ مارکتینگ” شما نزدیک تر باشند بدون شک بازدهی بسیار بیشتری نیز خواهید گرفت. این نشون میده که همیشه لازم نیست همه چی عالی باشه تا بشه یک محصول رو فروخت و نیازی به زیاد هزینه کردن هم در خیلی از مواقع واقعا نیست. خیلی اوقات صرفا با یک تصویر ساده از محصول میتوان به شکل اعجاب انگیزی آن را به فروش رساند. او در این کنسرت‌ها با مطرح کردن طنزهای اجتماعی، تقلید صدای خوانندگان و بازیگران و همچنین شوخی‌های سرگرم‌کننده به اجرای برنامه می‌پردازد. علاوه بر زیبایی‌شناسی بصری خود، مطمئن شوید که صدای خود را نیز می‌شناسید—چگونه نظرات خود را می‌نویسید یا هنگام پخش زنده چگونه صحبت می‌کنید.

با استراتژی‌های مناسب، می‌توانید حساب اینستاگرام خود را به یک سرمایه‌گذاری سودآور تبدیل کنید. مشتریان به دنبال اصالت یک محتوای تولید شده هستند؛ بنابراین به محتوایی که توسط کاربران واقعی تولید می‌شود توجه بیشتری نشان می‌دهند. از آنجایی که کمپانی‌ها معمولا وقت نمی‌کنند روزانه محتوای واقعی تولید کنند، فرصت خوبی برای کاربران است که عکس و فیلم‌های تولید شده را به آن‌ها بفروشند.

بنابراین شما می‌توانید با ساخت پیج تجاری به معرفی کسب و کار خود در این فضا پرداخته و برندسازی کنید. این کار منجر به افزایش اعتبار کسب و کار شما در دید مخاطبان شده و در طولانی‌مدت درآمد بیشتری برایتان به همراه دارد. یکی از مهم ترین عواملی که سبب افزایش موفقیت کسب درآمد از اینستاگرام می شود، داشتن برنامه تولید محتوای منظم و مشخص است. علاوه بر تعداد پست هایی که در هفته به اشتراک گذاشته می شود؛ ساعت اشتراک گذاری نیز بسیار اهمیت دارد.

شاید بتوان گفت که اصلی‌ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام که تقریبا تمام کاربران ایرانی از آن استفاده می‌کنند، دریافت پول به ازای انتشار پست و استوری تبلیغاتی است. «اینستاگرام» (Instagram) با داشتن بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال در هر ماه یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان است. محبوبیت این پلتفرم به‌قدری زیاد است که در کشورمان ایران نیز بیش از هر شبکه اجتماعی دیگر، از اینستاگرام استفاه می‌شود. همین موضوع باعث شده تا کسب درآمد از اینستاگرام از جمله روش‌های مورد علاقه جوانان برای اشتغال‌زایی به حساب بیاید. کمپانی اینستا گرام پیشنهاد می‌کند از تبلیغات اسپانسری برای افزایش شانس کسب درآمد از اینستاگرام استفاده کنید. زیرا این شیوه تبلیغاتی کاملا هدفمند بوده و به راحتی می‌توان آن را مدیریت نمود.

با قرار دادن فراخوان‌های واضح در زیرنویس‌ها و بیوگرافی‌تان، مخاطبان روی آن کلیک خواهند کرد. از ابزارهای ردیابی برای اندازه‌گیری اثربخشی پیوندها (لینک‌ها) و بهینه‌سازی محتوای خود استفاده کنید. بدین ترتیب می‌توانید به طور غیرمستقیم از کسب درآمد کلیکی از اینستاگرام استفاده نمایید. پخش زنده (لایو) اینستاگرام راهی قدرتمند برای ارتباط با مخاطبان شما در همان لحظه است. از لایو برای جلسات پرسش و پاسخ، نمایش محصول، آموزش یا نگاه اجمالی به پشت صحنه استفاده کنید. شراکت با برندها را برای رویدادهای زنده یا تبلیغ محصولات یا خدمات خود در طول لایو در نظر بگیرید.

بعد از آن دیگر کار برایتان آسان شده و مشغول کسب درآمد از اینستاگرام خواهید شد. در این مقاله چندین کسب و کار اینستاگرامی عالی را به شما معرفی کردیم که می‌توانید با کمک آن‌ها درآمد خوبی کسب کنید. اینفلوئنسرها یا افراد تأثیر گذار از تبلیغات در اینستاگرام درآمد خوبی بدست می‌آورند. قانون این روش برای کسب درآمد از اینستاگرام اینگونه است که در واقع میزان درآمد شما در روش تبلیغات، بر اساس مدت زمان انتشار پست و یا میزان بازدید پست یا استوری محاسبه میشود. اما این نکته را نباید فراموش کرد که برای کسب درآمد میلیونی از تبلیغات در اینستاگرام باید با مهارت‌های بازاریابی و مهارت‌های لازم برای رشد یک پیج اینستاگرامی آشنایی کامل داشت.

همان‌طور که گفتیم، نحوه کسب درآمد از اینستاگرام به یک روش ثابت محدود نمی‌شود و راه‌های مختلفی برای پول درآوردن از این پلتفرم وجود دارد. برخی‌ها از راه تبلیغ و معرفی برندها و محصولات دیگران به درآمد می‌رسند و بعضی از فعالان اینستاگرام نیز ترجیح می‌دهند با فروش محصولات و خدمات خود به کسب درآمد برسند. این شیوه مناسب افرادیست که سرمایه‌ای برای شروع ندارند اما از مهارت بالایی در فروش و معامله‌سازی برخوردار می‌باشند. در این روش شما مالک محصولی که می‌فروشید نیستید؛ بلکه محصول متعلق به بیزنس دیگری بوده و شما آن را در پیج خود پرزنت می‌کنید.

شما می‌توانید با استفاده از یک یا چند مورد از این روش‌ها، یک کسب‌وکار اینترنتی راه‌اندازی کنید و به درآمد ماهانه برسید. پس از تعیین مخاطبان هدف و اهداف فعالیت در سوشال مدیا، می توانید محتوایی تأثیرگذار و بر اساس برنامه تولید و منتشر کنید. یک تقویم محتوایی برنامه ریزی شده و دقیق به صاحبان بیزینس این اطمینان را می دهد که زمان لازم برای تولید محتوای جذاب را داشته و همچنین مناسبت های مهم را برای تولید محتوای مرتبط از دست نخواهند داد. اینستاگرام از روز اول شروع کار خود، کمک به کسب و کارها را در الویت و هدف‌های خود داشته است. زمانی که رقبایی مانند TikTok، Snapchat و YouTube برای اینستاگرم جدی شدند، فضا دادن به کسب و کارها و راه‌های کسب درآمد از اینستاگرام توسعه پیدا کرد. محصولات فیزیکی، خدمات یا اقلام دیجیتال می‌توانند در اینستاگرام به عنوان گسترش برند یک خالق محتوا معرفی شوند.

در هر پست، حتما به کاربر بگویید که محصول را از طریق لینک موجود در بیو خود خریداری کنند. و شما تنها یک لینک می‌توانید در بیو خود قرار دهید.در ابتدا ممکن است بازی سختی باشد، اما اگر قصد رشد دارید، بازاریابی وابسته پتانسیل زیادی دارد. برای حضور موثرتر، یک وب سایت و یا دیگر کانال‌های بازاریابی یا رسانه‌های اجتماعی هم فراموش نکنید. اگر تاکنون روش های مختلف کسب درآمد از اینستاگرام را امتحان نکرده اید، به احتمال زیاد برایتان سوال است که آیا می شود از این طریق به درآمد رسید؟ جواب این سوال قطعا بله است. بله شما می توانید از طریق اینستاگرام و حتی در خانه به درآمد های قابل توجهی دست بیابید.

در این نوع کمپین تبلیغاتی از مخاطبان بیزینس خواسته می شود تا با برای برند، تولید محتوا کنند. به این ترتیب مخاطبان پست هایی در خصوص محصولات و خدمات شما آماده کرده و در صفحه خود به اشتراک می گذارند. استفاده از این نوع کمپین نیازمند ایجاد یک رابطه نزدیک و دوستانه با مخاطبان است.

در این صورت رقیبی در فضای مجازی نداشته و می‌توانید یکه‌تاز میدان باشید. برای این کار می توانید با اینفلوئنسرهایی که فعالیتی مشابه بیزینس شما دارند همکاری کنید. راه دیگر تبلیغ در این پلتفرم شرکت در کمپین های تبلیغاتی مناسب است. بسیاری از کاربران اینستاگرام با این نوع کمپین تبلیغاتی آشنا بوده و احتمالاً در آن شرکت کرده اند.

در این صورت است که ربات های اینستاگرام تشخیص می دهند، پیج شما یک صفحه ی مفید است و برهمین اصول نیز، شما را به افراد دیگر معرفی می کند‌. اگر دقت کرده باشید، اکثر پیج های موفق، کسانی هستند که محتواهای بسیار با کیفیتی دارند. تولید محتوای با کیفیت نیز کار هر کسی نیست چرا که نیاز دارد زمان کافی برای آن بگذارید و برای تولید آن ها خلاقیت بکار ببرید. بنابراین می توانید با داشتن یک گوشی موبایل با یک دوربین با کیفیت معمولی، محتواهای خلاقانه ای برای کارفرماها تولید کنید.

در صورتی که در این خصوص نیاز به اطلاعات بیشتری دارید یا علاقه مندید که افیلیت مارکتر شوید و از این طریق درآمدزایی کنید، حتما به سایت دایان افیلیت مراجعه کنید و در سایت ثبت نام کنید. در سایت یکسری سوالات شخصی از شما پرسیده می شود که بعد از پر کردن آن ها عضو رسمی پنل کاربری دایان افیلیت خواهید شد. کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه، یکی از روش‌های جذاب کسب درآمد از اینترنت است. اینستاگرام با بیش از ۲۴ میلیون کاربر ایرانی محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران شناخته شده‌ است. پس از این که محصولات و خدماتتان را به طور کامل به مخاطبان معرفی کردید، زمان جذب مخاطبان جدید است. برای این کار باید در شبکه اجتماعی اینستاگرام به بازاریابی بپردازید تا افراد بیشتری با شما آشنا شوند.

یعنی اگر مردم محصول یا خدماتی را که تبلیغ می‌کنید خریداری کنند، کمیسیون دریافت می‌کنید. می‌توانید از طریق ویژگی Instagram Insights در مورد آمار مخاطبان خود کمی بیشتر تحقیق کنید. همچنین می‌توانید خود را در بازار اینفلوئنسر فهرست کنید تا شانس خود را برای پیدا شدن توسط یک برند بزرگ افزایش دهید.

از آنجایی که این شبکه اجتماعی بر اساس ویژگی های بصری و به اشتراک گذاری تصاویر بنا شده، کیفیت عکس ها و تکنیک های به کاررفته در آنها بسیار اهمیت دارد. شما می توانید از این فرصت استفاده کرده و برای شروع همکاری با کسب و کارهای دیگر توانایی های عکاسی خود را ارتقا دهید. همان طور که احتمالاً می دانید، اینستاگرام به کاربران اجازه لینک دهی در قسمت پست ها را نمی دهد. اما این امکان فراهم شده تا کاربران توانند در قسمت بیوگرافی یا استوری لینک گذاری انجام دهند. درصورتی که کسب و کار شما راه ارتباطی دیگر مانند وب سایت، کانال یوتیوب یا تلگرامی دارد، حتماً لینک مستقیم را در قسمت بیوگرافی صفحه خود قرار دهید. شناخت ویژگی های مخاطبان، شما را در مسیر تولید محتوای بهتر و مناسب با آنها قرار می دهد.

باید دقت داشته باشیم که تا چه زمانی ما می توانیم که در اینستاگرام به فعالیت خود ادامه دهیم پس باید تمامی جوانب را بسنجیم و بررسی کنیم. اگر می خواهید بدانید چگونه درآمد اینستا را فعال کنیم باید پیج دائما در حال بروزرسانی و آپدیتی را داشته باشید. وب داران در طی این مسیر همراه شما خواهد بود تا در طی این مسیر به شما کمک کند تا به درآمد اینستاگرام دلخواه خود برسید. آیا پست های افراد مشهور که محصول خاصی را تبلیغ می کنند مشاهده کرده اید؟ به عنوان مثال، Selena Gomez برند پوما و Justin Bieber کالوین کلاین را تبلیغ می کنند. اگر شما یک اینفلوئنسر در زمینه مد هستید یا می خواهید یکی از آن ها شوید، این کار یک گزینه مناسب برای شماست.

اگر می‌خواهید محصولات یا خدمات خود را از طریق اینستاگرام بفروشید، اینجا نکات کلیدی برای موفقیت شما آورده شده است. این کار را می‌توانید به‌صورت دستی انجام دهید، مانند دنبال کردن، لایک کردن و کامنت گذاشتن در پست‌های برندها. احتمالاً برخی از این اطلاعات را از طریق تعامل با دنبال‌کنندگان خود می‌دانید، اما اگر می‌خواهید داده‌هایی برای اثبات توانایی‌های خود به برندها داشته باشید، به تجزیه و تحلیل‌های اینستاگرام نیاز دارید. با رشد حساب کاربری شما، می‌توانید از تعداد بیشتر دنبال‌کنندگان خود برای مذاکره در مورد نرخ‌های بهتر استفاده کنید.

طبیعتاً هنگامی که شخصی صاحب یک پیج بزرگ در اینستاگرام باشد، اولین روشی که برای کسب درآمد از این پلتفرم به ذهنش می‌رسد، روش تبلیغات است. البته این روش کمی قدیمی شده ولی هنوز هم به عنوان یکی از بزرگترین منابع درآمدی برای بلاگرها در این پلتفرم مورد استفاده قرار میگیرد. خریدها در حین فروش در اینستاگرام تا حد زیادی متکی بر تکانه هستند. باید با عکس‌ها، ویدئوها و کپشنهای جذاب برای محصولاتتان در حین خرید کردن مشتریان باعث شگفتی شوید. در این زمینه باید راهبردی عمل نموده و از روشهای اثبات شده برای کسب درآمد از اینستاگرام استفاده کنید. پست‌های روتین فرد تأثیر گذار شامل پست‌ها و متن‌های مرتبط با برندها و تولیدات است و شناخت درست از مخاطبان برای فرد تأثیر گذار بسیار حائز اهمیت است.

این در حالی است که در اینستاگرام نیازی به این کار نیست و اصلا فعال کردن تبلیغات معنایی ندارد. در عوض موضوع اصلی برای کسب درآمد از اینستاگرام پیدا کردن برند و شرکتی است که مایل باشد تبلیغات خود را در پیج شما نمایش دهد. البته با استفاده از روش‌های دیگری که در مقاله امروز معرفی کردیم، این مشکل نیز تاحدودی برطرف می‌شود و شما می‌توانید حتی بدون تبلیغ‌دهنده نیز از طریق راه‌های دیگری همچون بازاریابی آشناسازی، به درآمد برسید. اصلی‌ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام که بسیاری از کاربران ایرانی از آن استفاده می‌کنند، از راه تبلیغات برندها، کسب‌وکارها، محصولات و پیج‌های دیگر است. در این روش شما هیچ نیازی به اینستاگرام ندارید و تمام مراحل پیدا کردن تبلیغ‌دهنده، دریافت هزینه تبلیغات و نمایش تبلیغات توسط خود شما انجام می‌شود.

تا در نهایت با راه و چاه این مسیر آشنا شده و بتوانید با دید باز وارد این فضای کاری شوید. سوشال مدیا مارکتینگ به معنای بازاریابی شبکه های اجتماعی بوده و شامل برندسازی، افزایش تعداد فالوور و مشخص کردن استراتژی محتوا می شود. می‌توانید از قابلیت اینستاگرام برای شمارش معکوس و یادآوری استفاده کنید تا بتوانید مشتریان بالقوه را به دست بیاورید. زمان عرضه محصولات جدید را به این شیوه اعلام کنید که باعث ایجاد هیجان و پیگیری در مردم می‌شود. اینجاست که پیوستن به Later Influencer Index می‌تواند مفید باشد، زیرا این پایگاه داده به شما کمک می‌کند برندهایی را پیدا کنید که به دنبال همکاری با اینفلوئنسرها هستند. بیشتر کسب‌وکارها به اینفلوئنسرها نگاه می‌کنند تا به آن‌ها کمک کنند پیام برندشان را از طریق همکاری با برندها به اطلاع عموم برسانند.

این روزها برندها ترجیح می دهند با افراد تاثیرگذار خرد یا میکرو اینفلوئنسرها کار کنند. اینستاگرام در مورد نحوه‌ی ارسال، انواع تصاویر یا فیلم‌های ارسال شده و تعداد دفعات ارسال در روز، قوانین دقیقی دارد. همچنین اینستاگرام برای هشتگ نیز محدودیت‌هایی دارد، بنابراین نمی‌توانند بیش از ۳۰ هشتگ غیرمرتبط با محتوای پست را در اکانت اینستاگرام خود وارد کنید. به عبارت دیگر اگر محصولات خوش عکسی دارید می‌توانید به راحتی آن‌ها را در اینستاگرام به فروش برسانید. همچنین خوش عکس بودن یا حرفه‌ای بودنتان در عکاسی باعث افزایش فروش می‌شود. علاقه مندان به این رسانه اجتماعی همیشه به دنبال راه‌های جدید کسب درآمد از اینستاگرام هستند.

سعی کنید با کسانی همکاری کنید که احتمالاً محصولات شما را امتحان می‌کنند یا می‌پسندند. یک راه آسان برای ارائه خدمات عالی به مشتریان و فروش از طریق پیام های مستقیم، راه اندازی یک ربات چت اینستاگرام است. بدیهی است که سلبریتی‌ها زمانی که به اینستاگرام ورود پیدا می‌کنند به طور خودکار هزاران فالوور دریافت می‌کنند. آزمایش با نوع پست همچنین یک راه برای شماست تا بفهمید کدام محتوا مورد علاقه مخاطبان شماست، که می‌تواند به بسته‌های حمایت مالی از تأثیرگذاران کمک کند.

حوزه‌ای که شما هدف قرار می‌دهید تأثیر زیادی بر میزان درآمد شما از هر دنبال‌کننده خواهد داشت. اگر مخاطبان شما شامل جمعیت‌شناسی خاصی باشند که برای برندها جذاب است یا به محصولات گران‌قیمت علاقه دارند، انتظار داشته باشید که پیشنهادات همکاری بهتری دریافت کنید. چندین عامل وجود دارند که تعیین می‌کنند یک اینفلوئنسر اینستاگرامی چقدر درآمد خواهد داشت. برخی از اینفلوئنسرهای کوچک با دنبال‌کنندگان نسبتاً کم می‌توانند با هدف‌گذاری روی یک حوزه پرسود، مانند محصولات مالی، زندگی خوبی داشته باشند. در طرف دیگر این طیف، حساب‌های سلبریتی می‌توانند برای یک پست واحد میلیون‌ها دلار درآمد کسب کنند.

خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام