وزارت انرژی ایالات متحده به دنبال تولید باتری ارزان برای وسایل نقلیه الکتریکی است

[ad_1]

دلیل اصلی عدم استقبال گسترده خودروهای برقی از سوی مردم قیمت بالای آنها است. بسیاری از مردم تمایلی به پرداخت هزینه های بالای ماشین الکتریکی ندارند و بنابراین به گزینه های ارزان قیمت بنزین روی می آورند.

با کاهش قیمت باتری ، کل بازار خودروهای الکتریکی قرار است به سمت بهتر تغییر کند. وقتی قیمت باتری ها به اندازه کافی کاهش یابد ، سرانجام خودروهای برقی قیمتی قابل مقایسه با خودروهای بنزینی خواهند داشت. اهداف بلند پروازانه وزارت انرژی ایالات متحده در این زمینه وعده های زیادی را در بر دارد.

بر اساس چه InsideEVs تابستان سال گذشته ، پس از مدت ها ، اتفاق مثبتی برای صنعت خودروهای الکتریکی رخ داد و قیمت باتری های لیتیوم یون کاهش یافت. به نظر می رسد هدف بلند مدت 100 دلار در هر کیلووات ساعت قابل دستیابی باشد. حداقل در بعضی مناطق

ایلان ماسکمدیر عامل تسلا گفته است که تنها در صورت کاهش 40 درصدی قیمت باتری ، خودروهای الکتریکی می توانند در بازار انبوه نفوذ کنند. این بدان معناست که از نظر ایلان ماسک ، قیمت هر کیلووات ساعت انرژی در باتری های ماشین الکتریکی باید به حدود 56 دلار کاهش یابد. فولکس واگن ، یکی از بزرگترین خودروسازان جهان ، قصد دارد به 60 دلار در هر کیلووات ساعت برسد.

به گفته Mobilist ، حدود چهار ماه پیش ، وزارت انرژی ایالات متحده “هدف فدرال خود را به 80 دلار در هر کیلووات ساعت کاهش داد”. این ظاهراً بخشی از تلاشهای گسترده وزارت نیرو در پروژه ای به نام “چالش بزرگ ذخیره انرژی” است. Mobilist ادعا می کند که پروژه چالش بزرگ ذخیره انرژی آمریکایی ممکن است تحت تأثیر اهداف بزرگ تسلا و فولکس واگن باشد.

این هفته ، وزارت انرژی ایالات متحده هدف فدرال خود را بار دیگر کاهش داد و به 60 دلار در هر کیلووات ساعت رساند. عددی که از نظر InsideEV “تعجب آور” به نظر می رسد. دیو هاولمدیر دفتر فن آوری های خودرویی وزارت انرژی ایالات متحده به Mobilist گفت که هدف جدید قیمت کمتر از هزینه نهایی تولید موتورهای احتراقی است. پاول به وسایل نقلیه مجهز به موتور احتراق داخلی گفته می شود.

در سال 2009 ، قیمت هر کیلووات ساعت انرژی 1200 دلار بود. هدف قیمت برای سال 2012 500 دلار تعیین شد و در همان زمان گفته شد که قیمت در نهایت به 100 تا 150 دلار در هر کیلووات ساعت کاهش می یابد. البته در آن زمان اعلام نشده بود که هدف 100 تا 150 دلار در چه سالی محقق می شود.

مقالات مرتبط:

دیو هاول می گوید وقتی وزارت انرژی 100 دلار برای هر کیلووات ساعت تعیین کرد ، او هیچ تصوری از صنعت برای دستیابی به آن نداشت. هاول در مصاحبه ای گفت: “ما مطمئن نبودیم كه چگونه می خواهیم به هدف برسیم.” ما به دقت در مورد این مسئله دشوار فکر کردیم و از خود پرسیدیم که آیا واقعاً می توانیم به چنین موقعیتی برسیم؟ “ما می دانستیم که دستیابی به آن هدف ممکن است و این برای تجاری سازی فناوری کافی بود.”

هاول در پاسخ به این س ifال که آیا از نزدیک شدن صنعت به هدف 100 دلاری شوکه شده است ، گفت: “من متعجب شدم. نه اینکه ما نمی توانیم به هدف 100 دلار برسیم. با این حال ، زمان رسیدن به این هدف تسریع شده است. شتاب را می توان مشاهده کرد نه تنها پدیده فشار بازار را می بینیم ، بلکه تنش بازار را نیز می بینیم. اکنون سرمایه گذاری خصوصی در این زمینه افزایش یافته است ، که به ما امکان می دهد منابع خود را بر روی موضوعات اصلی متمرکز کنیم. اگر مشکل را حل کنید ، می دانید که این فناوری “دانستن این واقعیت انگیزه فرایند تحقیق و توسعه است.”

[ad_2]