فیس بوک به دنبال افزایش درآمد اینفلوئنسرها در اینستاگرام است

[ad_1]

مدیر عامل فیس بوک ، مارک زاکربرگ (شرکت مادر اینستاگرام) روز سه شنبه گفت که فیس بوک در حال کار بر روی یک ابزار جدید برای کمک به افزایش درآمد کاربران اینستاگرام است. طبق گزارش ها CNet، این ابزار شامل فروشگاهی مرتبط با محتوای خلاقانه و تبلیغاتی تولید شده توسط اینفلوئنسرها و به اشتراک گذاشته شده در اینستاگرام خواهد بود.

طبق گفته زاکربرگ ، اینستاگرام همچنین یک فروشگاه آنلاین خواهد داشت که در آن برندها می توانند محصولات خود را بفروشند و اینفلوئنسرها می توانند محتوای تبلیغاتی خود را به محصولات موجود در فروشگاه پیوند دهند و در صورت خرید محصولات از سوی کاربران ، بخشی از درآمد به نفوذ کنندگان تعلق می گیرد. .

بسیاری از مشاغل بزرگ و کوچک اکنون از Instagram برای تبلیغ ، تبلیغ و حتی فروش محصولات یا خدمات استفاده می کنند. یکی از م mostثرترین راه های تبلیغ محصولات یا خدمات ، استفاده از تأثیرگذارها با ارائه محتوای جذاب و خلاقانه است. فیس بوک تلاش می کند تا کسب و کارهایی که در اینستاگرام فعالیت می کنند کسب درآمد و سرمایه گذاری سایر شرکت ها در حضور اینستاگرام را آسان کند.

مقالات مرتبط:

اینستاگرام همچنین به دنبال جذب تولیدکنندگان محتوا و راهی برای کسب درآمد آنهاست. این نوعی پیگیری است که کاربران برای دسترسی به محتوای مورد علاقه خود باید هزینه کنند. انجام این کار به طور طبیعی به جذب تولیدکنندگان محتوای خلاقانه و مستقل تر به اینستاگرام کمک می کند.

انتظار می رود روش های ارائه شده توسط فیس بوک برای اینستاگرام مورد استقبال گسترده قرار گیرد. زیرا وضعیت تاج تاثیر بسیار بدی در بازارهای مختلف داشته است. اکنون آمارها نشان می دهد که بیشتر بازارها شاهد کاهش فروش بوده اند. زیرا بسیاری از کاربران در سراسر جهان در قرنطینه هستند و دسترسی محدودتری به تبلیغات دارند. به طور طبیعی ، ارائه روش های خلاقانه برای تبلیغ محصولات یا خدمات به کاربران می تواند به افزایش فروش و درآمد مشاغل بزرگ و کوچک کمک کند.

در هر صورت باید منتظر ماند و دید که فیس بوک برای اینستاگرام چه برنامه هایی دارد و کدام یک از موارد بالا اجرا خواهد شد.

[ad_2]